Што значи виртуелната проба на Google за иднината на модата
Google ја претстави новата виртуелна функција за проба која им овозможува на корисниците да визуелизираат како изгледа облеката со различни форми и големини на телото. Клиентите сега можат да изберат модел за виртуелно да пробаат облека од популарните брендови.
Новиот генеративен модел со АI може да направи само од една слика на облека и прецизно да рефлектира како таа би се облекувала, превиткувала, се прилепувала, се протегала и формирала брчки и сенки на разновиден сет на вистински модели во различни пози.
Револуционерен модел на Google за мода
Колку и да е ова неверојатно за искуствата за купување на клиентите, важно е да се забележи што постигна Google. Клучното достигнување беше фотореалистична и ориентирана кон детална визуелизација на облека што може да се прилагоди на значителни промени во позата и обликот на телото за различни типови на тело. Google го направи ова преку нов модел на AI базиран на дифузија, наречен TryOnDiffusion, архитектура базирана на дифузија наречена Parallel-UNet. За разлика од традиционалните методи на дифузија кои се потпираат на внесување текст, овој иновативен пристап користи пар слики – слика на облека и слика на личност. Секоја слика се обработува посебно со сопствена невронска мрежа, конкретно U-мрежа, а потоа мрежите разменуваат информации преку вкрстено внимание. Резултатот е излезна слика која прецизно го прикажува лицето што ја носи облеката. Оваа комбинација на дифузија базирана на слики и вкрстено внимание го сочинува јадрото на овој револуционерен модел на AI.
Во сите објави за виртуелно пробување, Google нагласува дека се користат „вистински“ модни модели. И тоа е во ред, тоа е начин да се задржи фокусот на функцијата. Но, она што го гледамe е почеток на огромно нарушување во модната индустрија. Ако ја земете технологијата TryOn на Google и ја споите со мошне реалистични модели за дифузија на слики на Midjourney, можете лесно да креирате човечки модни модели со вештачка интелигенција кои носат облека на мало речиси насекаде… реклами, маркетинг, каталози, постери итн… Levi’s веќе планира да користи модели на облека со вештачка интелигенција под маската на различноста и вклучувањето – наречена „вештачка разновидност“ Иронијата секако е дека наместо да користат различни луѓе како модели, тие би користеле модни модели со вештачка интелигенција за да ја прикажат различноста. Прашање на време е кога помалите трговци на мало ќе почнат да користат модни модели со вештачка интелигенција, принудувајќи ги поголемите трговци да се натпреваруваат.
Google ја проби технологијата. Сега станува збор за културно прифаќање.